Købsvilkår
- Goeras Beauty & Cosmetics AB
- Org: 559337-2799
- Svartalundvägen 1
- 302 35 Halmstad
Goeras Beauty & Cosmetics AB er ansvarlig for driften af koreanbeauty. Følgende købsbetingelser gælder for dig som forbruger ved bestillinger på koreanbeauty. Ved at gennemføre en bestilling accepterer du de aktuelle vilkår, der er angivet nedenfor, og bekræfter, at de oplysninger, du giver, er korrekte.
Efter at du har gennemført din bestilling, sendes en ordrebekræftelse til din angivne e-mailadresse. I ordrebekræftelsen finder du detaljer om produkterne, priser samt fakturerings- og leveringsadresser. Kontroller nøje, at leveringsoplysningerne, såsom adresse og telefonnummer, er korrekte, inden du afslutter dit køb. Bemærk, at disse oplysninger ikke kan ændres, efter at din bestilling er pakket og sendt. Som kunde er det dit ansvar at angive korrekte oplysninger ved bestillingens gennemførelse.
Hvis du opdager nogen fejl i ordrebekræftelsen, kontakt straks vores kundeservice via info@koreanbeauty.se. Hver godkendt bestilling genererer automatisk en ordrebekræftelse. Hvis du ikke modtager denne, kan det skyldes, at en forkert e-mailadresse er angivet ved bestillingen, eller at bekræftelsen er blevet filtreret som spam.
For at handle på koreanbeauty skal du enten være myndig eller have forældres godkendelse. Vi forbeholder os retten til under visse omstændigheder at ændre eller afvise en bestilling, for eksempel hvis forkerte personoplysninger er angivet.
Ved en eventuel tvist følger koreanbeauty almene reklamationsnævnets (ARN) anbefalinger.
Priser
Priserne på koreanbeauty.se er angivet i svenske kroner (SEK) og inkluderer 25% moms. Vi tilbyder gratis fragt over 399 kr inden for Sverige. I fragten indgår fragtomkostning, emballage og håndteringsgebyr. Priserne kan variere afhængigt af hvilken hjemmeside du besøger. Vi tilbyder også priser i DKK, EUR, PLN og NOK.
Prisgaranti
Vores prisgaranti er et af vores vigtigste løfter til dig. Vi stræber altid efter at tilbyde markedets bedste ordinære priser. Hvis du finder det samme produkt til en lavere pris hos en anden svensk butik, tilbagebetaler vi differencen.
Garantien gælder for både fysiske butikker og netbutikker i Sverige, forudsat at butikken har et svensk organisationsnummer og er aktiv i landet. Produktet skal være på lager og tilgængeligt for bestilling. Prisgarantien vedrører konkurrentens ordinære pris (OBS! Ikke nedsatte eller rabatterede produkter). Du kan benytte garantien op til 10 dage fra dit køb.
Hvis du finder produktet billigere, send venligst en mail til info@koreanbeauty.se med et link til konkurrentens butik. For fysiske butikker har vi brug for organisationsnummer og telefonnummer for at verificere prisen. Derefter tilbagebetaler vi differencen hurtigt og nemt.
Vi gør det nemt for dig altid at føle dig tryg ved dit køb hos os!
Leveringsforsinkelser
Vi sender alle pakker kl. 17.00 hver arbejdsdag, med en forventet leveringstid på 1–3 arbejdsdage inden for Sverige efter at ordren er overleveret til fragtfirmaet. For leveringer til andre lande er leveringstiden 3–5 arbejdsdage.
Ved eventuelle leveringsforsinkelser er det kundens ansvar at kontakte os for en forklaring. Bemærk venligst, at der ikke gives kompensation for leveringsforsinkelser. Alle vores leveringer håndteres af DHL, Bring og Postnord.
Fortrydelsesret
I henhold til loven om fjernsalg og hjemmesalg har du som privatperson ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage. For at fortrydelsesretten skal være gyldig, skal du meddele os senest 14 dage efter at pakken er afhentet.
Ved brug af fortrydelsesretten er du ansvarlig for returfragten samt for at varen eller varerne returneres i ubeskadiget stand. Hvis du ønsker, at vi håndterer returfragten for dig, er prisen i øjeblikket 79 SEK (via DHL). Bemærk, at det er dit ansvar som afsender at sikre, at returvaren når os. Derfor anbefaler vi, at du sender varerne på en sporbar og forsikret måde.
Du er også ansvarlig for eventuel værdiforringelse af varerne, som kan opstå som følge af håndtering ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og funktion.
Undtagelser fra fortrydelsesret
Produktet skal være uåbnet og uanvendt ved returnering. Ifølge loven har du som forbruger ret til at undersøge produktets egenskaber og funktion. Hvis fortrydelsesretten benyttes, forbeholder vi os dog retten til at foretage et fradrag for eventuel værdiforringelse, hvis varen er blevet håndteret mere end nødvendigt.
Værdiforringelsen vurderes individuelt af os på koreanbeauty. Af sundheds- og hygiejniske årsager kan åbnede eller anvendte hygiejneprodukter ikke returneres. Ved godkendt retur refunderer vi hele beløbet for din ordre inden for 30 dage.
Ved ikke afhentede forsendelser
Kunder debiteres et gebyr på 250 SEK for omkostninger, der opstår ved uafhentede forsendelser. Gebyret dækker fragt, returfragt og håndteringsomkostninger. Hvis en pakke ikke afhentes, vil vi derfor opkræve dette gebyr.
Afbestilling
Hvis du afbestiller inden din ordre er pakket, påløber der ingen omkostninger. Ved afbestilling efter at ordren er pakket, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr for håndtering og emballage. For at afbestille, kontakt os venligst på info@koreanbeauty.se.
Ansvarsbegrænsning
Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder nogen tilfredshedsgaranti, hvilket betyder, at vi desværre ikke kan godkende returneringer eller reklamationer af produkter, der er blevet brugt, men som ikke levede op til dine forventninger.
For at minimere risikoen for allergiske reaktioner eller overfølsomhed anbefaler vi, at du tester dit nye produkt på et mindre hudområde, for eksempel håndleddet, og venter i 24 timer for at sikre, at der ikke opstår nogen reaktion. I henhold til forbrugerkøbeloven kan en vare ikke reklameres alene på grund af utilfredshed, da vi ikke har nogen garanti for kundetilfredshed.
Reklamation og håndtering af beskadigede eller forkerte leverancer
Ved reklamation beder vi dig kontakte vores kundeservice via info@koreanbeauty.se . Ved en reklamation skal emballagen kunne fotograferes og sendes til os på anmodning, så vi kan undersøge sagen videre.
For at sikre, at vi kan håndtere din reklamation korrekt, beder vi dig dokumentere hele processen ved modtagelse og åbning af pakken:
- Filme oversiden, undersiden og forseglingen af pakken, før den åbnes.
- Filme hvordan forseglingen brydes.
- Filme pakkens indhold for at vise, om noget mangler eller er beskadiget.
Dette gælder både pakker, der leveres til udleveringssteder, og pakker, der leveres direkte hjem til dig via hjemmelevering.
Hvis forsendelsen beskadiges under leveringen, skal dette straks anmeldes til dit udleveringssted eller til chaufføren ved hjemmelevering. En pakke, der er åbenbart beskadiget eller tom, skal afvises, så den går retur direkte til os. Vi kan derefter reklamere dette hos fragtfirmaet.
Hvis en vare mangler i din levering, beder vi dig kontakte vores kundeservice via info@koreanbeauty.se. Billeddokumentation af originalemballagen og kassen skal være os i hænde senest to dage efter modtagelse af leveringen. Bemærk, at du skal gemme originalemballagen og kassen til en eventuel undersøgelse.
Privatlivspolitik
Når du handler hos os på koreanbeauty, accepterer du vores købsbetingelser og samtykker samtidig til, at dine personoplysninger lagres og behandles af vores virksomhed. Bemærk, at vi ikke lagrer nogen kreditkortoplysninger.
Force majeure
Vi er fritaget for sanktioner for undladelse af at opfylde en vis forpligtelse i henhold til denne aftale, hvis undladelsen skyldes befriende omstændigheder som angivet nedenfor, og omstændigheden forhindrer, vanskeliggør eller forsinker opfyldelsen. Som befriende omstændighed anses bl.a. myndigheders handlinger eller undladelser, nytilkommen eller ændret lovgivning, konflikt på arbejdsmarkedet, blokade, brand, oversvømmelse, sabotage, uheld af større omfang eller tilsvarende omstændigheder, som virksomheden ikke har kunnet råde over. I force majeure indgår også myndighedsbeslutninger, der påvirker marked og produkter negativt, f.eks. i indikation, advarselstekster, salgsforbud, unormal nedgang på markedet og lignende.
Anvendelse af cookies
Vi bruger information, der indsamles, for at levere og tilpasse vores tjenester online. Dette kan omfatte brug af din information til at administrere produktgarantier. Det kan også omfatte at besvare dine spørgsmål, gennemføre produktkvalitetssikringer og/eller uddanne vores personale.
Specielt hjælper vores vedvarende cookies os med at genkende dig, når du vender tilbage til hjemmesiden, så vi kan skræddersy indhold eller reklame, så de matcher dine interesser, eller for at undgå at vise den samme reklame gentagne gange. Vi kan benytte tredjepartsleverandører som hjælp i dette overvågnings- og analysearbejde.
Vi bruger også informationen i vores strategiske analyse og vores vurdering af markedstendenser samt vores produktions- og genbestillingsniveauer. Vi bruger især vedvarende cookies til at indsamle samlet statistik, der gør det muligt for os at forstå, hvordan brugere anvender hjemmesiden og hjælpe os med at forbedre hjemmesidens struktur. Vi kan ikke identificere dig personligt på nogen måde.
GDPR
For at vi (Koreanbeauty.se org.nr 559337-2799) skal kunne behandle din ordre/bestilling på bedste måde, skal vi registrere, håndtere og lagre de oplysninger, du angiver. Når du handler hos os via vores webshop, giver du os ret til at gemme oplysninger såsom navn, adresse, telefonnummer, e-mail og når du som kunde (virksomhed, organisation, privatperson) vælger at handle på faktura/kredit, også organisations- eller personnummer ved kreditvurdering.
Oplysninger såsom navn, adresse, telefonnummer og e-mail deles med vores samarbejdspartnere (fragtfirmaer og betalingstjenester, DHL, Swish & Klarna) for at de skal kunne levere og tage betaling for din ordre. Når du handler via vores webshop, giver du os dit samtykke til at udlevere disse oplysninger til Klarna Checkout & Swish. Ved besøg på vores e-handelsside bruger vi cookies til at gemme dine indstillinger såsom priser, valuta, meddelelser etc.