SKINFOOD

SKINFOOD er det første kosmetikmærke, der er baseret på mad. SKINFOOD mener, at næringsrig mad resulterer i næringsrig skønhed for en sund og smuk hud. SKINFOODs madfilosofi driver produktudviklingen for at sikre, at der kun bruges fødevareingredienser af høj kvalitet til at skabe en smukkere og sundere livsstil. SKINFOODs rødder går tilbage til 1957.

Sund hud starter med mad. Mad indeholder vitaminer, mineraler og antioxidanter, som er gode for kroppen både indvendigt og udvendigt. SKINFOOD bruger disse nærende elementer i alle sine produkter for at levere målrettet ernæring og pleje. Brasiliansk sort sukker, sydasiatisk kongelig sort honning, solmodne tomater fra pålidelige gårde i Sydkorea - det er blot nogle få af de gode ingredienser i vores produkter. SKINFOOD med i deres produktudvikling. Nøglen til maksimal skønhed ligger i den mad, der omgiver os.

SKINFOOD møder landmænd over hele verden for at sikre, at vi kun får de bedste ingredienser, der er dyrket efter de bedste metoder, såsom økologisk dyrkede tomater, salater og agurker. Miljøvenlig og bæredygtig landbrugspraksis er en hjørnesten i SKINFOODs filosofi. SKINFOODs forsknings- og udviklingsteam tester, undersøger og tester igen for at sikre, at de kan levere kraftfulde fødevarebaserede hudplejeprodukter til en sund og smuk hud. SKINFOOD er forpligtet til at gøre tingene på den rigtige måde, også selvom det tager lidt længere tid. SKINFOOD fokuserer på tidløs skønhed, ikke kortsigtede resultater.